18 November 2009

Lima yang rongak

Dalam banyak-banyak tiang,aku semacam liat nak tegakkan tiang yang satu ni.Tiang permulaan hari.Tiang pembuka rezeki kata DIA.

Lagi pagi,lagi barakah.

Yang selalu dapat,aku sentiasa terlewat.Dan setiap lewat tu,subuh gajah selalu bersama temani aku.

Korang ade petua,apa ke?Bantu aku,tolong.

Label: ,

5 Ulasan:

Blogger .::haS::. berkata...

saya juga..

19 November 2009 8:31 PG  
Blogger is-nanie berkata...

kalo aku... jgn gune jam loceng..
pasang alarm kat hp byk kali..
kul6.15, 6.25, 6.45, dan setkan waktu terakhir yg kite kene bangun, 6.57 cnthnye..

cam aku.. ade dua hp.. dua2 aku pasang.. lagi bagos kalo bunyi alarm tuh sangat annoying sampai dpt bilik sebelah dapat dengar skali.. haha..

kalo jam loceng bunyi2.. ade kemungkinan kite rasa cam nak campak ganggu kite tido... tp kalo hp RM1K.. takkan la nk campak baling ke dinding kan? :D

tp letak kat sebelah bantal, mungkin secara tak sengaja kita akan matikan alarm walaupun bunyi byk kali. so, letakkan jauh sket dr katil, cam atas meja komp ke.. so bile kita bangun pagi2, "eeeeeiiii... bisingnyeeee~!!", mesti kite terpaksa bangun dari katil untuk stopkan alarm. So alang2 dah bangun tuh.. terus je la bersiap.. hehe..

harap membantu.. :D

19 November 2009 8:47 PG  
Anonymous fie berkata...

has:agak-agak,sapa paling byk bersama gajah?hehe.

is:subuh skang cepat habis waktu.hujung2 mcm tu aku selalu dapat.yg selebihnya,aku tak sedaq langsung.bes btol tdo berselimutkan babi nie.Haih.

19 November 2009 10:13 PG  
Blogger littlephia berkata...

fie, same kak phia pon. dapat hujung2. tambah klu semalamnya byk keje, balik tgh malam.. masalahnya pasang alarm kadang tak dengar langsung. camne tu.

19 November 2009 12:26 PTG  
Blogger CoOkiE MoNSter berkata...

hah. masalah camni simple je. simpan yasin.mp3 lam hp. Setkan yasin.mp3 sebagai alarm tone anda.Then set alarm kul 4.30 a.m. PAstikan kada kederingan hp anda itu kuat 6 petala langit. Letak hp anda betul2 di sebelah telinga masa tidur.

Kul 4.30 a.m esoknya, kompem anda akan terbangun dengan cepatnye tanpa ragu2 lagi.

^-^

9 Disember 2009 2:33 PTG  

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama