14 Mei 2010

Mode:Tiba-tiba

Pagi ni aku nampak dari jauh.
2-3 org la mat baju putih lepak tepi jalan.
Oh,ada seorang perempuan bila aku datang semakin hampir.

Dan aku tak agak2 nervous bila nampak kelibat mereka.
Pesal aku rasa sibet semacam bila nampak mereka?
tak kesah la baju biru ke putih ke atau biru putih ;p

Asal nampak mereka,rasa entah apa2 ntah
eh,kan aku baru renew roadtax 3 hari lepas walaupun lambat sebulan :D
dan bukan lesen terbang.

bila dah melepasi mereka,rasa lega.
ibarat lepas seksa tahan kentut mcm tu.

Ironinya,aku yang tak buat salah pun takut nampak polis.
apatah lagi pada orang yang dah terbuat salah dan nampak polis.

Berbeza,kan?

Al-Fatihah utk adik Amirulrasyid Amzah.

5 Ulasan:

Blogger RiNaHasRiNa berkata...

Selalunya org salah tak takut dgn polis..kalau takut mst tak buat salah =)..Apa2 pun semua nya utk keselamatan.Buat apa pakai safety belt semata2 takut dgn polis.Kalau excident dan tercampak keluar,polis tak rugi apa2 pun..kan?=P..Tapi yg ko gelabah tak pasal pun bahaya gak tu..hehehe

17 Mei 2010 pada 6:46 PTG  
Blogger aizyan berkata...

award 4 u
http://mylifeonlymyworld.blogspot.com/

18 Mei 2010 pada 12:07 PG  
Anonymous fie berkata...

rina:masa tu,ckup semuanya.belt aku pakai,drive steady tapi aku takble blah tgk polis di merata2 tempat.ehehehe.

muzai:i thank u!

18 Mei 2010 pada 9:18 PG  
Anonymous phia berkata...

same la. mst gelabah kalau nampak polis :D

26 Mei 2010 pada 9:21 PTG  
Blogger lamkafasayhah berkata...

hai pot..lame tidak singgah blog kamu..hehhee

25 Jun 2010 pada 8:31 PTG  

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama