16 Julai 2009

Perlukan masa

Orang lelaki kalau dah sibuk,memang sibuk sungguh.

Aku paham tapi otak aku kadang-kadang tak boleh terima alasan ni lalu timbul perasaan kurang enak.Lagi parah,alasan sibuk memang boleh jadi bahan menyebabkan pergaduhan remeh waima alasan tu memang konkrit.

Haih.

Perempuang memang kadang-kala mentel.Aku tak sangkal.Tapi mentel perempuan senang kawtim.Hantarla sms berlapik ayat-ayat cinta,dia akan kembali normal.Paling tidak pun,sengih sendiri.Senang kan?Walau sibuk bagaimana pun,masih ada cara untuk melampirkan perasaan.Itu yang perempuan mahukan.

Dulu,aku cepat sangat tarik muka bila waktu rehat aku si dia on-duty.Paling sentap,sedang keluar si dia terima 2-3 panggilan hangit.Tiba-tiba aku jadi tak boleh faham dengan kerja dia pada hari minggu.Terukkan?Tapi sekarang,ada ape kesah.Kalau betul sebab bekerja,untuk apa ditimbulkan isu itu.Bukan melencong pun.Lagi-lagi,kalau  si dia sedang bekerja keras untuk misi hari besar kamu nanti.

Bercinta sebelum dan selepas bertunang memang ada bedanya.Ini belum dikira soal bercinta lepas kahwin.Tak kira dimana fasa kita berada,cinta itu betul-betul jadi "cinta" bila kamu dan si dia tidak berhenti belajar memahami,memberi dan menerima secara total.

Label: , ,

3 Ulasan:

Blogger susudalambotol berkata...

memang susah untuk kita faham sebab perempuan selalu nak perhatian. tp bila dah kahwin, kalau perempuan lebih beri perhatian pada anak, suami pulak yang buat-buat tak paham.

hidup ni memang susah nak kita faham :)

17 Julai 2009 9:20 PG  
Blogger chentaholic berkata...

apa yang penting?
yes,
"ape yang penting, KERJASAMA!"

17 Julai 2009 9:40 PTG  
Blogger Potlandlord berkata...

kak hidd:

hidup susah nak paham sebab hidup memang macam-macam.Hee..

acik sara:
kerjasama!kami tak kuat dan kami tak besar.....wonderpet..wonderpet silala bantu.keh3

20 Julai 2009 2:57 PTG  

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama