13 April 2009

Apa yang pentinggg...

Ya Allah....

Masuk nie dah kali ke-3 menguap tanpa henti(anakĀ² setan mnari keriangan).

Petang2 cmnie ditambah pula dgn suasana hujan mjadikan opis yg suam2 kuku kaki,rasa nk terlelap jek sebarang 2-3 minit.Plus,dengan keadaan network diopis yg dari tadi tkedek2 lembap mcari signal server.Sakit hati woo bila connection tenggelam timbul myebabkan siaran mencari pepijat tergendala sementara waktu.Bila network berada dalam kelembapan yg tdk menentu,agak sukar mencari pepijat secara konsisten.Lagi sakit hati bila ada insan yg tak reti nk sabar dgn situasi begini.Kalau diikutkan darahku yg manis nie,rasa nk hempuk jek keyboard ko nihh!!.

Ko memang mjengkelkn!!

Ok.Dah!.Cukup setakat itu aku lepaskn dulu.Suasana petang nie terlalu bahagia utk aku bazirkn perasaan amarah pd org yg macam tue.Lagipun,ko bukan motif utama utk entry aku kali nie.Jadi...ko blah!!Aku tak suka!!

Alhamdullilah..hari nie DIA memberi khabar gembira pula.Walaupun check result tadi agak lama disebabkan internet yg piang tue,tapi mampu mbuatkan aku tersenyum kelegaan.Apakah??Jeng..jeng!blogger-emoticon.blogspot.comHaha!Ok...ok.Jangan pasang angan2 dulu cik fitri oii!!Masih terlalu awal.Lagipun,test dpli itu la yg bakal mnentukan segalanya.

Apa yg pentinggg....kerjasama bersiap sedia utk masuk ke dewan peperiksaaan!!

Label: , ,

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama