6 Februari 2009

Tapi bukan aku

Selalu hari jumaat orang lain balik awal
tapi saya tidak..
Selalu hari jumaat orang lain boleh delay keje smpi hari isnin kalau ade yg tertunggak
tapi saya tidak..
Selalu hari jumaat orang lain tak sabar2 nk tggu time balik
tapi saya tidak..
Selalu hari jumaat orang lain boleh rehat 1-2 jam
tapi saya tidak..
kenapakah ini sering berlaku kepada saya??blogger-emoticon.blogspot.com
bukan mengeluh tapi tertanya kenapa hari jumaat begitu sesuatu dengan saya.
Adakah hari jumaat begitu berkat bagi saya?Aminn...

Contoh mcm ari nie saya baru tpkir2 hendak pergi ke Jusco Bukit Tggi harus dibatalkan gara2 assignment yg baru diterima petang tadi..tapi saya tdk dapat myiapkan disebabkan internet yg piang dan salah sorang rakan seperjuangan sudah balik awal.Tapi.......saya berjaya myiapkannya sorang diri tanpa perlukan bantuan sesiapa.Wah...kagumnya pada di sendiri.blogger-emoticon.blogspot.com

Label: ,

1 Ulasan:

Blogger HasanahNordin berkata...

hari jumaat saya juga begitu..

8 Februari 2009 pada 12:54 PTG  

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama